Egyptian guys forum

We express honestly and openly about the reality of the Egyptian youth
 
الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  اليوميةاليومية  مكتبة الصورمكتبة الصور  س .و .جس .و .ج  الأعضاءالأعضاء  بحـثبحـث  المجموعاتالمجموعات  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

شاطر | 
 

 رساله للفيفا و رجع حق بلدك

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
بلا اسم
عضوة مميزة
عضوة مميزة
avatar

عدد المساهمات : 222
تاريخ التسجيل : 16/11/2009

مُساهمةموضوع: رساله للفيفا و رجع حق بلدك   السبت نوفمبر 21, 2009 2:20 am

بسم الله الرحمن الرحيم

صدق المثل الشعبى القائل ضربنى و بكى و سبقنى و اشتكى ! و عجبى !!
قد يصدق مثل هذا المثل بين الافراد حيث يسهل وجود شخص منحرف بحيث يسهل عليه الكذب و الادعاء
لكن ان يصدر من دوله كامله ؟ من تلاحم و تكاتف الكذب فهذا العجب بعينه
كذبت الجزائر عندما ارسلوا نصف مليون رساله استغاثه للفيفا تبلغهم عن مدى بشاعه ووحشية شعب مصر و تعاملاتهم و ذبحهم لهم يوم مبارتهم هنا فى استاد القاهره
و صدق فيهم هذا المثل بل هم العن و الله

و اليوم جاء دورنا فما حدث لنا منهم كثير و كثير
فهم لم يراعوا حق دماء و لا عروبه و لا حتى حق تحريم ترويع مسلمون و بنات
على كل من يريد ان يصرخ و يقول كفى
كل من تمنى ان يكون بالخرطوم يحمى اخت له
او يدفع اذى عن اخ له
ساهم فى حملة النصف مليون رساله لفيفا
ادخل من جوجل اكتب ارسل رساله لفيفا
من العنوان الذى به __لكل من يريد ان يرجع حقه__
الموقع به شرح تفصيلى لما ستقوم به
و الرساله المرسله

جزء من التعليمات انا نقلتها لكم
هنختار
Feedback on National Teams' Fixtures and Results
What is your name? .. اكتب اسمك فيها
Email : اكتب ايميلك
Subject : Egypt VS Algeria
وبعدين اعمل كوبى للماسيدج باى نص تختارو
هتلاقى تحتها مكتوب
URL
وفى مكان تحط لينك
حط لينك الفيديو


ادخل و ارسل رساله
سمعهم صوتك
احنا 80 مليون صعب نبعت نص مليون رساله؟
مش كتير على مصر و لا على دم اخوتنا رساله للفيفا
بادر و بلغ اخواتك و اهلك و لو فى شات بلغ المصريين اللى زيك
بلغ و كانك بتمسح دمعة حزن عن اخت اهانت على ايد بربرى
بلغ و ارسل رساله و كانك بترفع اخوك المصرى اللى وقع من ضرب الهمج
ارسل رساله و ارفض حرق علمك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
احمد المصرى
مدير عام
مدير عام
avatar

عدد المساهمات : 161
تاريخ التسجيل : 10/11/2009
العمر : 27
الموقع : القاهرة

مُساهمةموضوع: رد: رساله للفيفا و رجع حق بلدك   السبت نوفمبر 21, 2009 2:56 am

طبعاً مشكورة اختى الكريمة على الكلام الرائع دا و على موضوع رسالة الفيفا...

هو الكلام فعلياً اللى انا استفدت منو لان رسالة الفيفا انا فعلياً بعتها ...

بس للاسف لا اظن ان اى حاجة ممكن تتحقق و ان الماتش يتعاد ...

بس احنا غرقنا ...

تقبلى مرورى اختى الكريمة ..
اخوكى الصغير احمد المصرى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://elraeq.mam9.com
ايمي فلسطين
عضو
عضو
avatar

عدد المساهمات : 42
تاريخ التسجيل : 25/11/2009
العمر : 30

مُساهمةموضوع: رد: رساله للفيفا و رجع حق بلدك   الجمعة ديسمبر 04, 2009 4:52 pm

مشكوره اختي العزيزه على الموضوع

مش عارفه اقولك ايه لكن ربنا يهدي الجميع يا رب ويصلح حال الامه العربيه والاسلاميه




تحياتي
ايمي فلسطين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
رساله للفيفا و رجع حق بلدك
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
Egyptian guys forum :: الـمــنــتــدى الــتـرفــيــهــى :: عــالــم الــكــورة-
انتقل الى: